مجموعة جروبات We Know Conquer - الموقع الرسمى

الموقع الرسمى الخاص بمجموعة جروبات WKC الحصرية فى مجال كونكر اون لاين - اجدد شروحات , والحصريات , موزع مضمون , والمزيد

إعلان الرئيسية

مبدائيا نصلي علي حضرت النبي

ونزيد النبي صلاه

حبت اقدملكو شئ يستحق عيونكم الجميله وى لى كل الناس الى بى تتبعني انا طبعا ليا اخر سورس نزلتو هنا كان v6

دة طبعا حاجه كنت كويسه ونلت اعجبكو فا حبت اقدملكو حاجه اقوي من v6 ودة يبقا v7 ودة اصدار مطور ومختلف تمممممنا عن الاصدار الى قبلو

النسخه دي مميزاتها كتير جدا ومحلول منها مشاكل ولله العظيم مجهود شخصي يعني تعب حليت مشاكل صلحت من الاخر كدا مش هشكركلو فى السورس كتير

كل الى يشتغل بيها يكتب كومنت زي عيونه الحلوين بس مش اكتر

السورس اكتر المشاكل الى اتصلحت جواها مشكلت الاتاك دي مش موجوده فى النسخه دي واغلبيت المشاكل واغلبيت الحركات الى بتحصل فى الالعاب مش موجود فى السورس الحمد الله انا مفكسد الاتاك بنسبه كبيره قوي

يعني هتلعب كل الشخصيات انت كنج برنس دك اريل علشان عارف انو الناس بتحب انها تخلي الجيم سهله وصعبه وكل دة وانا عاملكو كنتروال تحكم فى كل شئ بسهوله تامه هتلقو فى الفيديو شرح عن الى بكلمكو عنو شرح كل شئ بالتفصايل الممل

طبعا انا مليش فى التنسيق والكلام دة كل الى اقدر اقوله علشان اختصار المفيد

صور من السورس









ودة لينكات التحميل سورس + باتش

Source

https://mega.nz/file/k8QUzaJQ#6T25g1...qZQRWxQI0wna48

Patch

https://mega.nz/file/h5xEVSbQ#tJRBna...4_6CNedXNpmFYY

إعلان أول الموضوع

إعلان وسط الموضوع

إعلان آخر الموضوع

Back to top button